понеделник, 2 ноември 2009 г.

счетоводство

Преди малко се замислих за нещо интересно(поне за мен).Колко време съм бил в България през последната година.Пресмятайки лека полека трябваше да включа и предишната 2008...Странна работа.Изненадах се.Вижте защо.

Година 2008.

от Януари до Май в България (с едно излизане до Гърция за каране на колелета)
от Май до края на Юни -Турция
от края на Юни до края на Юли -България

от 25-ти Юли до 30-ти Юли -Турция
от 30-ти Юли до 10-ти Септември -Иран
от 10-ти Септември до 18-ти Януари -Индия 2009

Година 2009

от 18-ти Януари до 24-ти Април -Непал
от 24-ти Април до 27-ми Април -Тайланд
от 27-ми Април до 3-ти Май -Непал

от 3-ти Май до 10-ти Май -Турция
от 10-ти Май до средата на Юли -България
от средата до края на Юли -Чехия,Германия,Холандия

от края на Юли до 7-ми Септември България
от 8-ми Септември до средата на Октомври Германия
от средата на Октомври-Дания(откъдето и пиша настоящото осчетоводяване)

Това е точното счетоводство на моята еднолична фирма.Мечтаех си да изкарвам поне 6 месеца в чужбина пътувайки и това стана факт.

Средно аритметично за последните две години излиза че 6 месеца през първата година,и 3 месеца през настоящата съм бил в България.Луда работа.С този вид намаляваща тенденция какво ли следва за следващата година?

Първата-6 месеца...втората-3 месеца......третата......Ще видим,ще видим.....каквото-такова,но ако осъществя идеите си хи-хи-хи ще е много интересно.Повярвайте ми.

Другото интересно (поне за мен) е грубо пресмятане на изминатите километри на автостоп.За двете години ги изчизлявам по 5 000 км.на година. Общо 10 000 км,като със сигурност са малко повече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар